Search found 73 matches

by sosyofdjgwuew625384
Sun Mar 10, 2019 9:27 am
Forum: Wolfhome Announcements
Topic: A few rule edits and clarifications
Replies: 9
Views: 1303

Re: A few rule edits and clarifications

I would also like to ask for clarification on falsifying administrative statements and misrepresenting administrative action. This wording is confusing to me and I would like examples of it
by sosyofdjgwuew625384
Sat Feb 02, 2019 10:18 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: Wolfhome Awards 2019 - Voting!
Replies: 30
Views: 3511

Re: Wolfhome Awards 2019 - Voting!

Hocus wrote:
Sat Feb 02, 2019 10:17 pm
Mongrel wrote:
Sat Feb 02, 2019 10:10 pm
vote for me and pught as cutest couple or im livestreaming our breakup on faceb
so y’all are really gonna make me choose between alia and grayson and jordan and erika. raw
i was thinking the same thing im actually so upset about it
by sosyofdjgwuew625384
Sat Feb 02, 2019 10:10 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: Wolfhome Awards 2019 - Voting!
Replies: 30
Views: 3511

Re: Wolfhome Awards 2019 - Voting!

vote for me and pught as cutest couple or im livestreaming our breakup on faceb
by sosyofdjgwuew625384
Wed Dec 05, 2018 10:53 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: Gingerbread House Competition
Replies: 6
Views: 1685

Re: Gingerbread House Competition

IM ENTERING
@Pught
by sosyofdjgwuew625384
Thu Nov 15, 2018 6:56 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion
Replies: 135
Views: 17527

Re: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion

desmond wrote:
Thu Nov 15, 2018 6:26 pm
hulk titty!

also jus sayin i 100% wanna show top surgery photos down the line. lemme expose my 7k nips for informational purposes Please. to clarify no, i do not have top surgery. but one day.
this is honestly one of the biggest proponents as to why i’m for having it back
by sosyofdjgwuew625384
Thu Nov 15, 2018 10:57 am
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion
Replies: 135
Views: 17527

Re: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion

honestly this rule shouldn't have been implemented in the first place. kinda funny how some people who voted for no nipples are the same people now who want them back. people are allowed to change their minds on these kinds of issues and to suggest they should stick with what they wanted before is ...
by sosyofdjgwuew625384
Wed Nov 14, 2018 11:43 am
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion
Replies: 135
Views: 17527

Re: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion

also another note: just because something implemented was great in theory doesnt mean it's the same in practice
by sosyofdjgwuew625384
Tue Nov 13, 2018 10:29 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion
Replies: 135
Views: 17527

Re: Nipple Rule Revision: Voting and Discussion

all im going to say on this is: don't try to blame the admins for this issue, or for it being brought up for discussion again. it's the userbase who has brought this issue up again and again and there's still discourse over it. of course people are going to want to continuously talk about it. it's a...
by sosyofdjgwuew625384
Wed Oct 17, 2018 10:48 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: It's Fall Y'all! - Photography Event
Replies: 16
Views: 2674

Re: It's Fall Y'all! - Photography Event

Image

fall to me is hiking, preferably in the company of dogs
(editing previously done by soul dog studios, pc to me)
by sosyofdjgwuew625384
Fri Oct 05, 2018 11:26 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: Howl-O-Ween Baking Contest!
Replies: 11
Views: 1767

Re: Howl-O-Ween Baking Contest!

i think i may enter!!! baking is such a comfort
by sosyofdjgwuew625384
Tue May 29, 2018 11:18 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: In regards to the spam revision suggestion
Replies: 4
Views: 1539

Re: In regards to the spam revision suggestion

Since the other topic is locked - I'd like to bump this to ask if any progress has been made? Specifically working towards getting the forum ignore feature fixed/upgraded? I only bump this not because of spam but because I really want the ignore feature fixed - and this particular topic touched on t...
by sosyofdjgwuew625384
Mon Apr 30, 2018 7:48 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Updates and Changes!
Replies: 17
Views: 3986

Re: Updates and Changes!

Reacher wrote:
Mon Apr 30, 2018 7:44 pm
Mongrel wrote:
Mon Apr 30, 2018 7:42 pm
are y'all gonna update the rank symbol colors as well?
The rank symbols are put in as images so they'd have to change the actual image itself
i'm aware of this!!

@ fik and vis: cool guys ! hopefully these colors will grow on me cuz i suck at adjusting to the brightness LMAO
by sosyofdjgwuew625384
Mon Apr 30, 2018 7:42 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Updates and Changes!
Replies: 17
Views: 3986

Re: Updates and Changes!

are y'all gonna update the rank symbol colors as well?