Search found 23 matches

by Sybilarius
Tue Oct 08, 2019 12:24 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board
Topic: 2019 Howl-o-ween Pose Swap SIGN UPS! - CLOSED
Replies: 41
Views: 1043

Re: 2019 Howl-o-ween Pose Swap SIGN UPS!

USERNAME: Sybilarius

REFERENCE(S): Demonax, "Beast", Sahl

3 THINGS YOU'D LIKE TO SEE: Corvids, Bones n' Gore (<---- Within Rule Boundaries), Antique lanterns
by Sybilarius
Mon Feb 04, 2019 3:27 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: Wolfhome Awards 2019 - Voting!
Replies: 30
Views: 3261

Re: Wolfhome Awards 2019 - Voting!

Laughing at the Most Likely To Take Over The World

I highly appreciate the nominations <3

I also love how spot on many of these are for users hahaha
by Sybilarius
Tue Oct 20, 2015 6:44 pm
Forum: Questions for the Administration
Topic: Hmm...['WOLFHOME IS DOWN' Thread]
Replies: 1241
Views: 326632

Re: Hmm...['WOLFHOME IS DOWN' Thread]

Affirmed wrote:
BriCombat wrote:I'm on!
Lmao, this happened earlier today too... WE CALLED OURSELVES THE SURVIVORS.
But then RIP all of us, it went down again.

Can't wait til' it's all sorted out! #survivorsquadwhereyouat


eeeyyyyyy #survivorsquad



We'll get there guys. Patience is key.
by Sybilarius
Sun Oct 05, 2014 2:11 pm
Forum: Wolfhome Bulletin Board Archive
Topic: OCTOBER 2014 MOTM!
Replies: 25
Views: 8898

Re: OCTOBER 2014 MOTM!

About time!!!


Congrats Zbear!!!
by Sybilarius
Wed Oct 10, 2012 7:03 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: The Smell of Decay is in the Air..
Replies: 34
Views: 11934

Re: The Smell of Decay is in the Air..

Much appreciated to all the warm thanks! :D <333333333333333333333

Might need to take a shower though ;_; Kinda stinky
by Sybilarius
Fri Aug 24, 2012 5:35 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Font changes
Replies: 72
Views: 22441

Re: Font changes

I'm currently not seeing a difference in the fonts and sizes at all when I try to change them in the 'Edit Profile'. I have no idea if it is just me having my own problems with my computer or what not? :( The fonts and font sizes just don't wanna work with me. :C
by Sybilarius
Thu Aug 23, 2012 5:37 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Font changes
Replies: 72
Views: 22441

Re: Font changes

I enjoy the blue for the admins! I also like how the orange is not too bright. :D
by Sybilarius
Thu Aug 23, 2012 5:21 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Font changes
Replies: 72
Views: 22441

Re: Font changes

The Font and stuff is fine, it's just the eye killing color for me. Some rooms the color just doesn't fit well in. :( Just my eyes though. My eyes opinion. ;_;
by Sybilarius
Thu Aug 23, 2012 4:57 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: Font changes
Replies: 72
Views: 22441

Re: Font changes

Sooooo are the names changing colors or is it just me? My user name went from red, which was absolutely fine by me, to black then to blue and is staying blue. I honestly think the blue is hard to make out. ;_; I also have messed with the font sizes and formats and everything is just the same. I don'...
by Sybilarius
Sat Jul 21, 2012 4:26 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: New in Blue!
Replies: 114
Views: 26660

Re: New in Blue!

Congraattssss
by Sybilarius
Wed Jul 18, 2012 4:58 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: New in Blue!
Replies: 114
Views: 26660

Re: New in Blue!

All these new blue people ;O;
by Sybilarius
Tue Jul 17, 2012 3:02 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: New in Blue!
Replies: 114
Views: 26660

Re: New in Blue!

Congrats!
by Sybilarius
Fri Jun 15, 2012 4:12 pm
Forum: Wolfhome Announcements Archive
Topic: More gamma trouble
Replies: 34
Views: 12262

Re: More gamma trouble

Harbor wrote:OHMYGOSH congratulations! Very well deserved indeed!<333
I saw your name in blue and smiled so big ;w;
I wasn't even expecting it lol! I was all "Whaaaat yay!"
by Sybilarius
Wed Sep 14, 2011 5:24 pm
Forum: Art Related Resources Archive
Topic: mmm SAI Help.
Replies: 7
Views: 4449

Re: mmm SAI Help.

WOOOO I got it! Finally after actually a Year! YEEAA!
by Sybilarius
Wed Sep 14, 2011 4:25 pm
Forum: Art Related Resources Archive
Topic: mmm SAI Help.
Replies: 7
Views: 4449

Re: mmm SAI Help.

i could send you the version i'm using and see if it works. if you'd like. have you installed the program shit for your tablet yet? i didn't right away lol like a retard. just curious. sai is awesome and i want you to be able to use it 8| Ok :o And if you mean the stuff that comes with the tablet i...